Aanstaande vrijdag in Haarlem: Gert-Jan Segers

Op vrijdagavond 5 juli willen Gert-Jan Segers, Carla Dik-Faber en weerman en klimatoloog Reinier van den Berg met de achterban van de ChristenUnie in gesprek over het klimaatakkoord. Deze landelijke bijeenkomst van de ChristenUnie wordt in Haarlem gehouden! U bent van harte uitgenodigd, ook als u deze nieuwsbrief ontvangt maar geen lid bent van de ChristenUnie.

Gert-Jan Segers vertelt vrijdag hoe het klimaatakkoord tot stand is gekomen en wat daarin voor de ChristenUnie belangrijk is. Reinier van den Berg gaat in op feiten en fabels rondom klimaatverandering. Tijdens de informatieavond is er veel ruimte voor interactie en vragen, uiteraard ook voor kritische vragen. De toegang is gratis.

Locatie: Pinkstergemeente Immanuel, Medanstraat 32-34
Tijd: 19.30 - 21.30 uur

De locatie is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Buslijnen 3, 73 en 385 stoppen op 5 minuten lopen van het gebouw (halte Minahassastraat)

Wij verzoeken u zich aan te melden voor deze avond via www.christenunie.nl/informatieavond. Maar ook als u op het laatste moment wilt komen bent u van harte welkom.

Als u al vragen of opmerkingen heeft voor Gert-Jan Segers, Carla Dik-Faber, Reinier van den Berg of Michel Klein, dan kunt u die nu al mailen naar klimaatvragen@noordholland.christenunie.nl

Voorafgaand aan de informatieavond is er een korte ledenvergadering voor alle leden van de ChristenUnie in Noord-Holland met een warm buffet. In verband met het buffet kunt u zich hiervoor aanmelden tot en met woensdag 3 juli via secretaris@noordholland.christenunie.nlU kunt daarbij ook eventuele dieetwensen kenbaar maken. Het is ook mogelijk alleen de informatieavond te bezoeken en niet de ledenvergadering.

Programma informatieavond

• 19.30 Start programma met muziek van Filiae
  • 19.45 Feiten en fabels over het klimaat door Reinier van den Berg
  • 20.15 Gert-Jan Segers over het klimaatakkoord; wat staat erin en hoe is het tot stand gekomen?
  • 20.25 Vraag-antwoord-sessie met Reinier van den Berg en Gert-Jan Segers
  • 21.00 Interactief interview met Carla Dik-Faber en Michel Klein (Statenlid ChristenUnie Noord-Holland): wat gaan we de komende tijd van al die nieuwe plannen zien?
  • 21.15 Muziek Filiae
  • 21.30 Einde programma

De avond wordt opgenomen en live gestreamd via de Facebookpagina van de ChristenUnie. Als u aanwezig bent is er dus een kans dat u herkenbaar in beeld komt.

Een hartelijke groet en graag tot ziens op 5 juli!

Algemene Ledenvergadering ChristenUnie Noord-Holland

Inloop: 17.30 uur
Start: 18.00 uur
Buffet: 18.30 uur