Gebedspunten ChristenUnie Haarlem oktober 2018

woensdag 17 oktober 2018 10:05

• Burgemeester Jos Wienen is wegens bedreigen ondergedoken en wordt door de politie beveiligd. Bidt dat de daders snel worden gepakt zodat de burgemeester weer vrijuit zijn werk kan doen en in zijn eigen woning kan wonen.
  • Begin november behandelt de gemeenteraad de begroting voor 2019. Bidt voor een goede bespreking.
  • Deze maand wordt de kandidatenlijst voor de Provinciale Statenverkiezingen afgerond. Bidt voor de selectiecommissie en het provinciale bestuur dat zij de juiste keuzes zullen maken.
  • Er zijn momenteel veel debatten in de gemeenteraad over keuzes die mensen raken omdat ze impact hebben op de wijk waar ze wonen. Zo wordt er gesproken over de locatie van de kermis, een nieuw kinderdagverblijf, een nieuwe daklozenopvang en over de inrichting van het Houtplein. Dit zijn soms erg lastige keuzes omdat niet iedereen tevreden kan worden gesteld. Bidt voor goede communicatie, open gesprekken en wederzijds begrip en dat de gemeenteraad uiteindelijk de juiste afwegingen maakt.

Reacties op 'Gebedspunten ChristenUnie Haarlem oktober 2018'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.